S nami vyhráte


Ruletné systémy - D'alembert

 


 

   História

   Vznikol v 18. storočí. Vo Francúzsku. Vymyslel ho slávny francúzsky fyzik, matematik, filozof a astronóm Jean le Rond D'alembert, ktorý patril medzi prvých ktorý sa snažil navrhovať teórie a stratégie pre efektívne a zároveň úspešné stávkovanie v hre.

D'alembert sa snažil, aby jeho systém chránil jeho „investície“(vklady) voči stratám ako je to len možné, a to tým spôsobom, že sa snažil znížiť riziká na minimum a to pri väčších ziskoch.

 

Jeho systém je tiež nazvaný „pyramída“.

 

 

   Princíp

   Tento systém môže pripomínať systém Martingale, avšak nemá s ním veľa spoločného (iba to že je použiteľný v ktorejkoľvek kasínovej hre). Princípom je vsadenie určitého počtu žetónov (ktorý si zvolíte sami) na určitú časť rulety (napr. na farbu, párna/nepárna, vysoká nízka ). Začnete s tým že vsadíte 1 žetón napríklad na Vašu obľúbenú farbu Pokiaľ prehráte tak zvýšite Vašu stávku o 1 žetón. V prípade, že vyhráte tak znížite Vašu stávku o 1 žetón. Vďaka tomuto princípu v prípade výhry vyhráte vyššiu čiastku ako prehráte.

 

    Príklad

 

#

počet žetónov

čierna/červená

výhra/prehra

Zisk

1

vsadíme 1 žetón

čierna

prehráme

-1

2

vsadíme 2 žetóny

čierna

prehráme

-3

3

vsadíme 3 žetóny

čierna

prehráme

-6

4

vsadíme 4 žetónov

čierna

prehráme

-10

5

vsadíme 5 žetónov

čierna

vyhráme

-5

6

vsadíme 4 žetóny

červená

vyhráme

-1

7

vsadíme 3 žetóny

červená

vyhráme

2

8

Vsadíme 2 žetóny

červená

vyhráme

4

Sme v pluse 4 žetóny a pri tom počet výhier a prehier je rovnaký.