S nami vyhráte
Ruletné systémy - D'alembert
História
Vznikol v 18. storočí. Vo Francúzsku. Vymyslel ho slávny francúzsky fyzik, matematik, filozof a astronóm Jean le Rond D'alembert, ktorý patril medzi prvých ktorý sa snažil navrhovať teórie a stratégie pre efektívne a zároveň úspešné stávkovanie v hre.
D'alembert sa snažil, aby jeho systém chránil jeho „investície“(vklady) voči stratám ako je to len možné, a to tým spôsobom, že sa snažil znížiť riziká na minimum a to pri väčších ziskoch.
Jeho systém je tiež nazvaný „pyramída“.
Princíp
Tento systém môže pripomínať systém Martingale, avšak nemá s ním veľa spoločného (iba to že je použiteľný v ktorejkoľvek kasínovej hre). Princípom je vsadenie určitého počtu žetónov (ktorý si zvolíte sami) na určitú časť rulety (napr. na farbu, párna/nepárna, vysoká nízka ). Začnete s tým že vsadíte 1 žetón napríklad na Vašu obľúbenú farbu Pokiaľ prehráte tak zvýšite Vašu stávku o 1 žetón. V prípade, že vyhráte tak znížite Vašu stávku o 1 žetón. Vďaka tomuto princípu v prípade výhry vyhráte vyššiu čiastku ako prehráte.
Príklad
# |
počet žetónov |
čierna/červená |
výhra/prehra |
Zisk |
1 |
vsadíme 1 žetón |
čierna |
prehráme |
-1 |
2 |
vsadíme 2 žetóny |
čierna |
prehráme |
-3 |
3 |
vsadíme 3 žetóny |
čierna |
prehráme |
-6 |
4 |
vsadíme 4 žetónov |
čierna |
prehráme |
-10 |
5 |
vsadíme 5 žetónov |
čierna |
vyhráme |
-5 |
6 |
vsadíme 4 žetóny |
červená |
vyhráme |
-1 |
7 |
vsadíme 3 žetóny |
červená |
vyhráme |
2 |
8 |
Vsadíme 2 žetóny |
červená |
vyhráme |
4 |
Sme v pluse 4 žetóny a pri tom počet výhier a prehier je rovnaký. |